Levering en Retourneren
LEVERING
Wanneer een product op voorraad is in ons magazijn hanteren wij 1-2 weken levertijd na ontvangst van de betaling. Dit betreft grote zendingen zoals banken, eettafels en zendingen die niet door PostNL aangenomen worden. Voor kleinere leveringen die met PostNL gaan hanteren wij een levertijd van 2-5 werkdagen na ontvangst betaling. Indien het product niet op voorraad is ontvang je van ons de verwachte leverweek op de tweede orderbevestiging.
Als een order wordt geplaatst via onze website zal deze automatisch bevestigd worden. Binnen 2 werkdagen zul je een 2e bevestiging van ons ontvangen met de geschatte levertijden. Op deze bevestiging kan je reageren wat je wilt doen m.b.t. het afhalen/opsturen van de producten. Mocht je langer moeten wachten op onze bevestiging kan het zijn dat we de juiste informatie nog niet hebben ontvangen van onze fabrieken m.b.t. de levertijden wanneer een besteld product niet op voorraad is. De grotere leveringen zullen bezorgd worden door Jos Dusseldorp transport uit Steenwijk. Deze vervoerder zal telefonisch aanmelden wat er geleverd gaat worden. Samen met deze transporteur kun je een leveringsafspraak inplannen op een moment welk het beste uitkomt.
GROTE LEVERINGEN
Voor onze leveringen die niet via de pakketdienst PostNL geleverd kunnen worden gebruiken wij Jos Dusseldorp Transport. Je kunt de bestelling plaatsen via onze website. Heel belangrijk hierbij is om het telefoonnummer en e-mailadres te vermelden en eventueel de verdieping waarop het geleverd moet worden. Deze heeft onze vervoerder nodig voor het maken van de bezorgafspraak. Voor leveringen op een etage gelden onderstaande voorwaarden. Voor het telefoonnummer hebben wij een speciaal veld in de winkelwagen, maar het e-mailadres en de verdieping moeten (voorlopig) bij ‘opmerkingen’ aangegeven worden. Onze vervoerder neemt gemiddeld na 5-10 werkdagen na het betalen van de bestelling contact met je op voor het maken van de bezorg afspraak. Je kunt zelf een datum inplannen die het beste schikt.
RETOURVOORWAARDEN
Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst te worden aangemeld worden per mail: info@thuysmeubelen.nl
Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd bij:
- - Fabricagefouten
- - Schade die ontstaan is tijdens de verzending (transportschade e.d.)
- - Wanneer een artikel niet conform de bestelling wordt geleverd
Retourzendingen worden niet in behandeling genomen wanneer:
- - Schade wordt geconstateerd die buiten het toedoen van leverancier, danwel transporteur veroorzaakt zijn.
- - Producten gemodificeerd zijn / onderhevig zijn geweest aan aanpassingen die niet van tevoren zijn goedgekeurd door Essence C.o V.O.F.
- - Producten waarbij getracht is reparaties uit te voeren zonder dat deze van te voren zijn goedgekeurd door Essence C.o V.O.F.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij een e-mail om je te laten weten dat wij hetgeretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.
Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing) wordt deze verwerkt en binnen een 5 werkdagen gecrediteerd op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling officieel is geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds je terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@thuysmeubelen.nl.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@thuysmeubelen.nl. Dit samen met een duidelijke omschrijving van defect met foto’s bijgeleverd.
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau is aangemerkt en direct naar je is verzonden, ontvangt je voor de waarde van de retourzending een tegoedbon. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd. Als het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en zal deze op de hoogte worden gesteld van je retourzending.
Verzending
Om uw product te retourneren, dien je je aanvraag te mailen (inclusief retour formulier) naar info@thuysmeubelen.nl
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw restitutie. Afhankelijk van woonplaats, kan de tijd die het kost om je geruilde product terug te krijgen, variëren.
Als je een artikel van meer dan 50,- euro verzendt, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij het geretourneerde artikel zullen ontvangen.